Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1782 ggr
reverse
2011-05-08 14:01

Efterlyses: artikelförfattare

Vi söker i första hand artikelförfattare som klickertränar andra djur än hundar nu. Är du klickertränare och tränar exempelvis häst, fågel, katt, kanin eller möss och känner för att dela med dig av din kunskap, så hör av dig med PM till sajtvärden! Tala om vad du har för djur och vad du skulle vilja dela med dig av. Det kan vara mer allmänt hur man exempelvis börjar klickerträna med häst, eller mer specifikt - till exempel hur man lär en fågel ett särskilt trick. Man behöver inte ta på sig att skriva många artiklar, det är helt ok om man vill bidra med en.

Att skriva artiklar kräver:

  • Att texten är egenförfattad. Du får inte skriva av någon annans text. Använder du fakta ur böcker eller andra källor, så ska texten skrivas om med dina egna ord - det räcker inte med att byta ut ett enstaka ord i en mening för att kunna kalla den din egen. Kortare texter kan kopieras, men ska då vara inom citationstecken. Källa ska anges. Sajtvärd eller Medarbetare får kontrollera alla texter innan publicering. Plagiat kan leda till skrivförbud på sajten. I första hand för vi givetvis dialog.
  • Att källor anges.

 //Lina

Annons:
Fridaaaa
2011-05-10 10:10
#1

Jag ska börja klickerträna min ena kanin.
Kan kanske skriva en artikel längre fram när jag vet hur det går?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

reverse
2011-05-10 11:56
#2

Det kommer alltid finnas behov av artiklar! Glad

 //Lina

[WX5]
2011-05-14 12:47
#3

Kan skriva om hur jag tränar mina flickor med klickers. Skrattande

Sweetienin
2011-05-25 15:24
#4

Jag har klickat en hel del förut med kaninerna, men det avtog. Ska klicka in en av mina nuvarande kaninungar, och skulle kunna skriva en artikel om det, om det behövs? :)
Jag kan ju skriva andra sorters artiklar om att klicka med kaniner också, men det kanske är roligare att följa en kanin från att den blir inklickad liksom :D

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

reverse
2011-07-10 22:42
#5

#4 Du får gärna skriva en artikel!

 //Lina

Sehvrin
2011-07-11 11:14
#6

Om ett tag, när jag kommit längre i träningen och kan utvärdera resultaten lite, skulle jag kunna skriva om hur det är att klickerträna (skygga) katter.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
reverse
2011-07-11 11:52
#7

#6 Topp. Cool

 //Lina

AnneN
2011-07-11 19:43
#8

#6 Det ser jag verkligen fram emot då jag själv har en skyggis här hemma Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Mixxie
2011-08-24 16:43
#9

Jag skulle kunna skriva en artikeln om att klickerträna marsvin. Här hemma klickar jag mina

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

reverse
2011-08-24 17:08
#10

#9 Låter superintressant, Mixxie!

 //Lina

Upp till toppen
Annons: