Annons:
Etikettallmänt-om-klickerträning
Läst 2582 ggr
Frida B
12/8/11, 9:09 PM

Hur mycket kostar en klicker?

Hej! hur mycket kostar en klicker? vad kostar en bra klicker? tack för svar ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
reverse
12/8/11, 9:15 PM
#1

Vad som är bra är ju subjektivt. Vissa gillar plastlådan med en metallskiva i som har ett väldigt högt klick. Andra föredrar i-click, som har en knapp som man trycker på och den låter betydligt mindre.

På canis.se får du 10 "lådklickers" för 180 kronor eller 5 i-click för 125 kronor. ;)

 //Lina

Frida B
12/8/11, 9:19 PM
#2

tack :) finns klicker bara på nätet, eller finns det i djuraffärer och sånt oxå? ;)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

reverse
12/8/11, 9:25 PM
#3

Det brukar finnas klickers i djuraffärerna. Glad Lådklickers är de vanligaste där, samt några benformade enligt samma princip med en metallskiva.

 //Lina

Frida B
12/8/11, 9:28 PM
#4

okej, tack så mycket för hjälpen :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

JessieS
12/10/11, 1:25 AM
#5

Jag köpte en klicker med knapp på Djurmagazinet för ca 60kr. Den billigaste de hade kostade runt 40kr tror jag men det var en med metallskiva, vilket inte jag tycker är lika praktiskt. :) De hade flera stycken med olika ljudnivåer så du hittar säkert någon som passar dig. Gå runt till lite olika djuraffärer och fråga.

Toomai
1/12/12, 9:43 PM
#6

Det finns för cirka 17-18 kt! :D

MajaGlad

Annons:
Toomai
1/12/12, 9:44 PM
#7

kr, ska det va inte kt! ;)

MajaGlad

Frida B
1/12/12, 9:45 PM
#8

har köpt en nu för ca 50 kr, en sån som inte låter så jättemycket ;) precis en sån jag var ute efter, så dyker den bara upp :D

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Hayley
1/13/12, 12:43 PM
#9

jag har 4st klickers hemma som jag både gillar och ogillar, om du inte riktigt vet vilken klicker du är ute efter (med ljudnivå och sådant) så kan du alltid kolla in denna sidan på min blogg:

http://to-click-a-frenchy.blogspot.com/2011/12/klicker-och-ljud.html

(jupp, jag är en skum människa som spelar in klickerljud) :P

[EllenAlicia]
1/13/12, 5:32 PM
#10

#9 hehe

Upp till toppen
Annons: