Annons:
Etikettbeteenden
Läst 1020 ggr
[Hamster 4 ever]
7/1/12, 10:29 AM

Hjälp!!

Jag vill klickerträna min hanin men kan inte klicka in honom då han inte vill ha något godis jag provat och inte äter ur handen!

vad ska jag göra!!

Annons:
reverse
7/1/12, 11:07 PM
#1

Någonting måste det ju finnas som han gillar att äta?

 //Lina

Fejhn
7/27/12, 12:50 AM
#2

man behöver inte använda godis, han kanske tycker om gräs? sin mat? tex?

kan inte så mycket om kaniner, men maskrosbland kanske han gillar?

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

Fejhn
7/27/12, 12:50 AM
#3

dubbel.

jag gjorde upp en eld för dig, nu brinner hela skogen.

slarvigt
7/31/12, 1:05 PM
#4

Har du provat med hans mat, t.ex. pellets? Annars kan man prova med klapp, kel och beröm också. Vet flera som bara använder det till sina kaniner.

Joie
7/31/12, 3:59 PM
#5

Mina kaniner brukarr jag ge gurka när de varit duktiga eller så får de äta lite från en sån här "frukt stång" eller vad det heter :)

Cochon
7/31/12, 8:30 PM
#6

#0 Min kanin är likadan, omöjligt att få honom att äta ur handen. x(

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Chieko
8/2/12, 6:59 PM
#7

Banan är också gott… Om han inte äter ur handen kanske ni behöver spendera mer tid tillsammans? Eller så kan du lägga godiset/maten på golvet och klicka när han äter det.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

PetraKarin
8/6/12, 9:54 AM
#8

Prova allt som han vanligtvis tycker är gott och även annat ätbart, olika slags frukt, torkade örter t.ex. 
Måste han kunna äta ur handen? Du kan ju annars lägga godiset precis framför honom när du klickar. Om du sen får kaninen klickerklok kan du då med hjälp av klickerträning göra den mer handtam.


Upp till toppen
Annons: