Annons:
Etikettbilder-och-video
Läst 2034 ggr
reverse
4/17/13, 6:40 PM

Mycket duktig katt!

The power of positive reinforcement. 😃 Bara att köra upp denna video i ansiktet på folk som säger att det inte går att lära katter något.

 //Lina

Annons:
E-l-vira
4/17/13, 10:00 PM
#1

Grymt!

Medarbetare på klickerträning.ifokus

smulizzen
5/12/13, 3:49 PM
#2

Häftigt!

Hälsningar från mig, ponnyn och kaninerna :)

reverse
7/2/13, 10:38 PM
#3

Äger ut min hund på agility.

 //Lina

vafh
7/3/13, 11:31 AM
#4

Duktiga Suki..

Kolla in resten av hennes filmer… En katt till+ 2 hundar duktig tjej +

ett bevis på att man inte behöver ha en klicker för att klickerträna, om man läser hennes kommentarer.

Vania och Juno

NelliZ
7/12/13, 8:53 PM
#5

Så himla coolt! Tränar också min katt, ensålänge kan han sitt, upp med tassen samt att hoppa lite lätt. Tränar dock inte med klicker. :)

//Julia

honeybun1
7/15/13, 9:35 PM
#6

helt sant att det faktiskt går att klickerträna katter! själv har jag gjort det med min katt i 3 år och han kan till och med agillity nu :D

Annons:
Sugar Mist
8/10/13, 9:19 PM
#7

Vi ska få hem en kattunge i vinter och den vill jag klickerträna, ser så kul ut :)

-

Cahira
8/15/13, 12:40 AM
#8

Min bortgångne katt satt en gång och tittade medans jag försökte lära min hund att markera te. Gjorde det extremenkelt i början då min hund gärna tappar suget och hade en tepåse i en av tre öppna små skålar. 

Vad gör katten? Han observerar en stund, sedan hoppar han ned och petar omkull skålen med teet i. Jag belönade för jag visste att det var godiset han ville ha och sa skojsamt till hunden att om katten kan förstå konceptet så kan hon. Han petar omkull skålen igen och får en godis. Jag flyttade tepåsen till skålen på min andra sida. Katten går runt mig och tippar omkull den nya skålen. 

Han var inte dum han. ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: