Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1298 ggr
reverse
7/22/14, 1:33 PM

Ska sajten fortsätta?

Hej alla!

Ursäkta att jag varit VÄLDIGT frånvarande senaste veckorna. Det är så enkelt som att vi har flyttat och vi har varit utan internet fram till nu, var visst himla svårt att koppla in i huset!

Från och till har jag tagit upp att det är svårt att hålla liv i sajten. Jag har förstått att folk verkar uppskatta de artiklar som skrivs och så, men när vi gjort försök med sådant som ska få upp aktiviteten, som tävlingar, så har deltagandet varit noll eller ytterst blygsamt. Är kraven för höga? I princip har det bara varit att valfritt trick ska klickertränas, vilket känns som ett minimum för sajtens tema. Är priserna för dåliga? Ja, det är ju mina pengar som läggs ut och det kan tyvärr inte bli några himlastormande priser. 😉Eller är sajten helt enkelt såpass värdelös att den kanske helt enkelt inte behöver finnas?

Just nu är aktiviteten på sajten så låg att sajten lagts som vilande av iFokus. Jag har därför börjat fundera på att lägga ner, för jag (och medarbetare) kan inte dra upp all aktivitet själv och det är svårt att bygga upp lust att ta tag i något för sajten, för man undrar om någon ser det. 😊 Jag skulle behöva feedback!

 //Lina

Annons:
Cahira
7/22/14, 7:20 PM
#1

Jag vill hemskt garna att sajten ligger kvar. Hoppas andra kan ge feedback. Testa skicka ett massmeddelande kanske?

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Cookie Monster]
7/22/14, 8:09 PM
#2

Jag vill också jääätte gärna att sajten finns kvar! Man kan ju ge det hela en ny chans och se om sajten lyckas bli aktivare. 👍

[[tjattehonung]]
7/22/14, 8:46 PM
#3

Jag tycker den ska va kvar!! Det finns såå mkt bra fakta o tips här :)

aneri
7/23/14, 7:24 AM
#4

Kan den låga aktiviteten bero på att det är sommar och värmebölja?

reverse
7/23/14, 11:56 PM
#5

Aktiviteten har varit låg hela året, men är nu så rekordlåg att sajten lagts som vilande av iFokus.

 //Lina

Cahira
7/24/14, 12:31 AM
#6

Vi kan skapa en OT trad och pladdra i den sa kommer den upp lite :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[vdotrota]
7/24/14, 7:30 AM
#7

Detta blir mitt första inlägg på klickertäning.ifokus :) Jag brukar smyga in hit och kolla lite med jämna mellanrum. Den låga aktiviteten har nog gjort att jag inte engagerat mig så mycket, trots att jag älskar klickerträning. Speciellt utmaningarna har jag tyckt verkat kul, men tack vare att jag tittar in så sällan då aktiviteten är så låg, brukar jag se utmaningarna väldigt sent och tänka "ah, nästa gång då ska jag minsann hoppa på!". Nu har vi dock fått avliva våran hund rätt nyligen, så det blir inte mycket klickerträning här hemma just nu. Men till hösten har vi förhoppningsvis en ny fyrbenting och då kan jag absolut tänka mig haka på sajten mer aktivt för att få lite liv i den :) Vore väldigt synd om den försvann helt. Mer liv, inte mindre, vill jag se - utan tvekan :)

Cahira
7/25/14, 1:24 AM
#8

#7 Har statt stilla har med, varit mycket med min halsa och ena hunden har haltat, de andra tre har inga direkta traningsambitioner. Har planer att klicka nagra andra djur an hund men har inte riktigt blivit av sa jag ar inaktiv av den delen aven om jag forsoker komma pa roliga saker for att hjalpa sidan ibland. :)

Kul att du antligen skrev ett inlagg :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

nashjamie
7/25/14, 2:24 PM
#9

Jag tycker den ska fortsätta! Jag gör inga inlägg eller så heller pga den låga aktiviteten då det känns som man inte kommer få respons när man skriver 🙂

#6 Lät som en bra idé ☝️

KickiG
7/25/14, 8:30 PM
#10

Jag brukar också smyga in här, men är ganska tyst. Ska försöka börja säga något alla dagar då jag smyger förbi istället för att bara tassa omkring. Jag gillar klickerträning, men har varit väldigt väldigt lat med tränandet här under en längre tid.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

CissiD
7/26/14, 2:03 AM
#11

Jag tror detta hade varit en jätte bra sida om vi får upp aktiviteten lite. Har precis börjat med klickerträning så har varit inne här nästan varje dag för att se om någon lägger upp något tips eller inspiration.

Tror som flera andra att man inte skriver eftersom ingen annan gör det och då förväntar man sig inte att någon kommer svara. 

Angående utmaningarna så tyckte jag att de såg ut som om de va gamla när jag tittade så trodde inte de gällde längre. Hoppas verkligen att sidan får nytt liv i sidan så den stannar kvar! :)

Kolla gärna in min blogg: lifeofpascal.blogg.se/

javascript:nicTemp();

Issm
8/2/14, 8:49 PM
#12

Vill också att sajten ska få vara kvar. Tycker det är trevligt med ett renodlat klickerforum.  :) Ang. trickträvling så tycker jag att det är bättre om ett specifikt trick väljs ut. För jag har dålig fantasi :P

Upp till toppen
Annons: