Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 415 ggr
saradunard
2015-11-13 15:34

Vilka utmaningar står du inför med din hund? Enkät

Hej!

Jag vill ge bort någonting gratis om hundträning, och vill verkligen ha din åsikt om vad du tycker att det skulle vara.

Jag har gjort en enkät för hundägare att fylla i, för att se vad de allra helst vill ha hjälp med utifrån de utmaningar de står inför med sin hund. Och utifrån det så kommer jag göra vad jag kan för att ge användbara verktyg och hjälp tillbaka till folket! Jag vill såklart att det ska hjälpa så många som möjligt, och då är tanken att välja det som flest tycker sig ha problem med.

Tryck på länken här nedanför så kommer du direkt till enkäten;

javascript:nicTemp();

Jag ser fram emot att läsa just dina tankar! 

Tusen tack för ditt svar!

P.S. Scrolla ner och lämna mig en kommentar, jag vill gärna diskutera vidare med dig här!GladD.S.

Annons:
Cahira
2015-11-22 04:35
#1

Jag har inga bra svar åt dig så kan tyvärr inte fylla i, men hoppas det går bra för dig. :) 

Jag har inga direkta problem i min träning med mina fem hundar (och de svårigheter min träningshund har ser jag som "work in progress" och har inte överdrivna svårigheter med det), och hur mycket jag tränar med dom varierar enormt mellan individer, allt från bara nosarbete och haka på, till träning ca 20-30 minuter 5-6 dagar i veckan max. Jag betalar bara hundgodis för träning även om jag torkar kött hemma. Mina hundar är lösa mycket och jag är hemma hela dagarna så de får rätt mycket aktivitet av varandra.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: