Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 888 ggr
reverse
8/17/14, 12:21 PM

En eloge till er medlemmar!

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om att sajten lagts som vilande pga låg aktivitet och jag hade funderingar på om sajten kanske inte behövs osv. Jag vill ge en eloge till er medlemmar, då det efter det tog lite fart och statistiken säger nu att vi är nära att räknas som ett levande community (fattas några "poäng" och sedan dalar ju dessa förstås om aktiviteten minskar igen). 🙂 Det känns väldigt kul att andra utöver oss Medarbetare blev aktiva om så bara för en stund. 😃

Hoppas sajten fortsätter leva och som sagts någon gång tidigare: ni som har något annat djur än hund som ni klickertränar - säg till om ni kan tänka er att skriva någon artikel om något ni tränat! Vi vill gärna ha lite mångfald på sajten, men tränar bara hundar själv. 😊

Och nu finns en valp i hemmet, så ni som vill se någon särskild "valprelaterad" artikel kan komma med önskemål, så ska vi se om jag kan styra upp. 😎

 //Lina

Annons:
KickiG
8/17/14, 9:47 PM
#1

Åh vad roligt att höra att vi nästan är aktiva igen! Klickerträning är något somjag själv anser vara en väldigt bra träningsmetod, men det är också en metod som det ofta är svårt att lägga ord på, att berätta hur man gör.

Man behöver ingen tv när man har möss.

Medarbetare på Mus iFokus och Finland iFokus

Cahira
8/22/14, 4:46 AM
#2

Ja valpartiklar vore enormt kul!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: