Annons:
Etiketttricks-aktivering
Läst 1165 ggr
Perly
2014-09-04 21:46

Katt?

Någon här som har klickertränat sin katt? Vore kul att veta till vad och kanske se en bild eller en filmsnutt. 😃

Alltid Oavsett

Annons:
Cahira
2014-09-05 20:11
#1

Jag lärde min katt som inte finns längre massa tricks. :) Han kunde hoppa upp där jag gav kommando att hoppa upp, han gick höger och vänster varv runt ett bordsben, kan satt fint, pratade och lite sånt. :)

Youtube har en kanal som heter nanabordercollie som har en bengal som heter Kaiser.. om du letar upp henne så ser du en katt som kan massvis med tricks! :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Perly
2014-09-06 12:35
#2

#1 Krävdes det mycket intresse för tex godis? Mina gillar ju att äta godis men drar man fram handen en dm så hon måste gå efter den "så är det inte värt det", lägger/sätter sig bara o väntar eller går någon annanstans.

Tror jag sätt hennes hundvideos tidigare, kollade in de med katten nu, sjukt duktig. :)

Alltid Oavsett

Cahira
2014-09-06 20:41
#3

#2 Det krävdes lite intresse men jag klickertränade på eget initiativ först. Väntade på att han skulle sätta sig osv. När han fattade att jag gillade att han tog initiativ så kunde jag forma honom att dutta nosen mot min hand och såna saker. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

picksy
2014-10-18 14:25
#4

här är en video med min katt https://www.youtube.com/watch?v=lfFOxTxwf3w

Cahira
2014-10-19 04:52
#5

Jag mötte idag en katt som var så matdriven att han bet mig i fingret när han tog godisen. 😮 Gud vad jag önskar jag kunde klickerträna den katten men det är nån annans katt så är kanske lite fräckt att sitta på deras gård och klicka deras katt. 🤐

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Perly
2014-10-27 14:46
#6

#2 En väldans massa tålamod då, får se om jag kan lyckas lära min envisa lilla dam något. :)

#4 Duktig, otroligt hur mycket de kan lära sig. :)

#5 Hehe, kan nog bli lite misstänksamma samt sura miner 😃

Alltid Oavsett

Annons:
Cahira
2014-10-28 03:59
#7

Hahaha ja konstiga blickar iallafall!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Wenniz
2014-10-28 16:56
#8

Klickettränade våran Cornish Rex, han var duktigare än hunden på trix ;)

  • Nederlandse Kooikerhondje & Australian Cattledog -
Upp till toppen
Annons: