Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 429 ggr
Cahira
2015-07-29 01:48

Ny sajtvärd

Hej allesammans! Jag är nya sajtvärden här på klickerträning iFokus och jag hoppas vi kan få upp aktiviteten här på sidan tillsammans. :)

Jag är 28 snart 29 år gammal, bor på en cattle ranch i Minnesota med 5 hundar, några stallkatter, black angus boskap, 2 hästar och en åsna och jag använder klickern så snabbt jag har chansen i princip. :) Är fortfarande nybörjarstadiet på både hästen och åsnan jag klickar men hoppas jag kan dela med mig av våra framsteg så snart vi kommer någonvart. Vädret har inte riktigt varit på min sida i år. 

Om det är något ni undrar över eller har önskemål för sajten så säg till. Jag kommer försöka jobba på fler artiklar när jag har bra material att sätta ihop. 

Jag hoppas alla människor med alla djurtyper känner sig lika välkomna! 🌺

Reverse finns kvar på sidan som min Medarbetare så sajten har inte förlorat henne. :) Älskar hennes kunskap så hoppas vi får ta del av den länge till! 

Vanligaste frågan är väl hur jag hamnade i USA. Jadu jag vet knappt själv. Jag fick drömerbjudandet och nappade. :) Och för att fördjupa vad för djur jag har (ifall ni undrar) så är det en dvärgschnauzer, chinese crested, border collie/corgi, border collie/collie och pekingese, och hästarna är haflinger och american paint horse. :) Åsnan är standard storlek. :) Är från Umeå ursprungligen men har bott en sväng i skåne ett år. 

Ja det var väl lite om mig. Var inte rädd att fråga eller komma med önskemål som sagt. 🌈

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: