Annons:
Etikettallmänt-om-klickerträning
Läst 552 ggr
Dominic340
2015-09-26 11:09

Klickertränar mitt ena marsvin Åzka ^^

Hallå! Ja hittade hit igår och fick tips på klickermetoder på denna sida och testade på ett av mina marsvin(har 3) testade med dom andra oxå men kom fram till att Åzka var mest lämpad för det pga olika anledningar. Å ja lärde henne trycka med nosen på hennes hårborste(skaftet) på ca 2-3 minuter och imorse lärde ja henne rulla på en leksaksboll. Å hon verkligen knuffar iväg den :D Ska filma det idag eftermiddag/kväll elr imorgon å sedan lägga upp!

Vore kul om  ni ville berätta/visa vad ni lärt era djur för trix via klicker… spelar ingen roll va det e för djurart, kan vara hund,katt,häst,hamster, marsvin osv osv

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer


http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

Annons:
Cahira
2015-10-02 02:09
#1

Vad roligt att det går så bra! 

Hästen och åsnan har jag inte hunnit långt med av olika anledningar men har börjat vid hantering på båda, ena hunden har jag tränat kaffesök med, en annan hund har jag tränat freestyle med, den tredje vet bara kom och pang (känt honom 3 år, är 12 nu), fjärde kan ca 30 tricks så orkar inte räkna upp dom och femte är ny här så har inte klickat honom något. 

Har klickat katt förr, och vill klicka en av kalvarna men har inte blivit av. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: