Mycket duktig katt!
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
The power of positive reinforcement. đ Bara att köra upp denna video i ansiktet pĂ„ folk som sĂ€ger att det inte gĂ„r att lĂ€ra katter nĂ„got.
//Lina
Grymt!
Medarbetare pÄ klickertrÀning.ifokus
HĂ€ftigt!
HÀlsningar frÄn mig, ponnyn och kaninerna :)
Ăger ut min hund pĂ„ agility.
//Lina

Duktiga Suki..
Kolla in resten av hennes filmer⊠En katt till+ 2 hundar duktig tjej +
ett bevis pÄ att man inte behöver ha en klicker för att klickertrÀna, om man lÀser hennes kommentarer.
Vania och Juno
SÄ himla coolt! TrÀnar ocksÄ min katt, ensÄlÀnge kan han sitt, upp med tassen samt att hoppa lite lÀtt. TrÀnar dock inte med klicker. :)
//Julia
helt sant att det faktiskt gÄr att klickertrÀna katter! sjÀlv har jag gjort det med min katt i 3 Är och han kan till och med agillity nu :D
Vi ska fÄ hem en kattunge i vinter och den vill jag klickertrÀna, ser sÄ kul ut :)
-
Min bortgÄngne katt satt en gÄng och tittade medans jag försökte lÀra min hund att markera te. Gjorde det extremenkelt i början dÄ min hund gÀrna tappar suget och hade en tepÄse i en av tre öppna smÄ skÄlar.
Vad gör katten? Han observerar en stund, sedan hoppar han ned och petar omkull skÄlen med teet i. Jag belönade för jag visste att det var godiset han ville ha och sa skojsamt till hunden att om katten kan förstÄ konceptet sÄ kan hon. Han petar omkull skÄlen igen och fÄr en godis. Jag flyttade tepÄsen till skÄlen pÄ min andra sida. Katten gÄr runt mig och tippar omkull den nya skÄlen.
Han var inte dum han. â€ïž
SajtvÀrd för Vallhundar, PÀlsvÄrd & KlickertrÀning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.