KlickertrÀning iFokus

KlickertrÀning

Etikett: bilder-och-video
LĂ€st 2034 ggr
reverse
16

Mycket duktig katt!

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

The power of positive reinforcement. 😃 Bara att köra upp denna video i ansiktet pĂ„ folk som sĂ€ger att det inte gĂ„r att lĂ€ra katter nĂ„got.

//Lina

E-l-vira
1

Grymt!

Medarbetare pÄ klickertrÀning.ifokus

smulizzen
1

HĂ€ftigt!

HÀlsningar frÄn mig, ponnyn och kaninerna :)

reverse
1

Äger ut min hund pĂ„ agility.

//Lina

vafh
0

Duktiga Suki..

Kolla in resten av hennes filmer
 En katt till+ 2 hundar duktig tjej +

ett bevis pÄ att man inte behöver ha en klicker för att klickertrÀna, om man lÀser hennes kommentarer.

Vania och Juno

NelliZ
0

SÄ himla coolt! TrÀnar ocksÄ min katt, ensÄlÀnge kan han sitt, upp med tassen samt att hoppa lite lÀtt. TrÀnar dock inte med klicker. :)

//Julia

honeybun1
0

helt sant att det faktiskt gÄr att klickertrÀna katter! sjÀlv har jag gjort det med min katt i 3 Är och han kan till och med agillity nu :D

Sugar Mist
0

Vi ska fÄ hem en kattunge i vinter och den vill jag klickertrÀna, ser sÄ kul ut :)

-

Cahira
6

Min bortgĂ„ngne katt satt en gĂ„ng och tittade medans jag försökte lĂ€ra min hund att markera te. Gjorde det extremenkelt i början dĂ„ min hund gĂ€rna tappar suget och hade en tepĂ„se i en av tre öppna smĂ„ skĂ„lar. 

Vad gör katten? Han observerar en stund, sedan hoppar han ned och petar omkull skĂ„len med teet i. Jag belönade för jag visste att det var godiset han ville ha och sa skojsamt till hunden att om katten kan förstĂ„ konceptet sĂ„ kan hon. Han petar omkull skĂ„len igen och fĂ„r en godis. Jag flyttade tepĂ„sen till skĂ„len pĂ„ min andra sida. Katten gĂ„r runt mig och tippar omkull den nya skĂ„len. 

Han var inte dum han. â€ïž

SajtvĂ€rd för Vallhundar, PĂ€lsvĂ„rd & KlickertrĂ€ning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.