Klickerböcker
Tänkte köpa hem lite böcker i kväll, vilka är era favoriter som jag borde köpa? 
Klickerträning för din hund var bland de första klickerböckerna jag köpte och lärde mig mycket från. =)
//Lina
Är man intresserad av att kanske tävla inom lydnad så kan Lydnadsträning i teori och praktik vara värd sina pengar också.
//Lina
Tack så mycket! 
Det beror ju på också vad du har för erfarenhet. Som nybörjarbok och om man inte tänker träna något speciellt är den nya Vardagslydnad med klicker av Åsa Jacobsson jättebra. Förklarar grunderna på ett pedagogiskt sätt och hur man kan träna in både enkla trix och vardagslydnad. Håller man på med lydnad är ju Lydnadsträning i teori och praktik den ultimata boken. Jag gillar Klickerglädje också som nybörjarbok. Svarar på många frågor och förklarar bra.
Tack för svaren! Det blev Klickerglädje, Skjut inte hunden och Klickerträning för din hund. När dom är utlästa så ska Lydnandsträning i teori och praktik beställas hem! 
Det låter som bra val!
Jag gillar Klickerglädje! jättemycket och böcker som jag väntar på att kunna beställa är bland annat Skjut inte hunden och Lydnadsträning i teori och praktik :)
#6 Skönt att höra att jag har valt rätt
Lydnandsträning i teori och praktik verkar nästan som en liten bibel inom lydnadsträning så jag funderar faktiskt på att beställa hem den redan i kväll. Ska snart ut till landet och då blir det mycket läsning under de varmaste timmarna
Hur kunde jag glömma Skjut inte hunden! Bra val.