Klickerträning iFokus

Klickerträning

Etikett: allmänt-om-klickerträning
Läst 1258 ggr
PetraKarin
0

For the love of games

Lite sent att tipsa om det nu kanske, men jag sitter och väntar på att Susan Garretts livewebinar ska starta. Hon har nämligen, inför lanseringen av Recallers 3.0, släppt en serie gratiswebinarier. De två som ligger uppe är kvar någon vecka till och det jag ska se nu sänds i repris någon gång under morgondagen.

Så, vill ni vara er hunds kaka?
Se webinarierna om lek här!

PetraKarin
0

Det gick inte så bra för Susan och Say Yes att sända live, servrarna eller nätet eller nåt klarade inte alla oss som ville kolla och dessutom chatta live Tungan ute
Det var få som lyckades se och höra mer än enstaka bilder och ord och någonting gjorde att inspelningen av sändningen inte blev som den skulle.

Men, Susan filmade såklart om alltihop så nu ligger webinariumet uppe ett par dagar, tillsammans med de förinspelade webinarierna Glad

Så jag vill fortfarande tipsa om att gå in på http://www.brilliantrecalls.com/fe/17897-for-the-love-of-games

Där finns även info om distanskursen Susan håller.

pius314
0

kostar det? att signa upp?

• Tillräckligt bra är perfekt! -
pius314
0

nu såg jag 300-1200 usd… ouch lite dyrt för mig

PetraKarin
0

Webinarierna var gratis, men de är borta nu :(

Ja kursen kostar multum. Tyvärr har jag inte råd att delta den här gången, även om jag tror att jag och min hund skulle ha nytta av det. Hoppas på att kunna delta någon annan gång.

Men jag kan tycka att det är lite mycket hysch pysch över Say Yes verksamheten och att det är lite väl dyrt för en internetkurs av den enkla formen.

pius314
0

hittar du nåt mer for free så hojta till, blir nyfiken! Glad

PetraKarin
0

#5 Det ska jag :) 
Ett tips är att prenumerera på henne nyhetsbrev, så får du både hundträningstips, uppdateringar om deras verksamhet och uppdateringar om kurser och annat. Och en E-bok som har en del bra tips :)

PetraKarin
0

Upptäckte nu att webianrierna är kvar, woop woop! 
Vet inte varför jag inte kom åt dom i fredags.

De ska i alla fall vara kvar tills registreringen för Recallers 3.0 stänger, vilket är på onsdag eller tidigare om det blir fullt.

Så, passa på att titta. Jag föreslår att ni tittar på dom i ordning, alltså från vänster till höger och avslutar med "Live webinar".
http://www.brilliantrecalls.com/fe/17921-live-webinar

pius314
0

Oh, måste kolla… men inte nu, hoppas de ligger kvar till kvällen…

Förvånad

PetraKarin
0

Registreringen för kursen stänger midnatt, Toronto-tid, alltså om ca 6 timmar.

Då kommer de också ta bort gratisfilmerna.

Så passa på att kolla ni nattugglor.
Jag ska se om jag orkar se lite grann, för jag antecknade inget sist och det är ju najs att krama ur så mycket som möjligt när ekonomin begränsar ;)