Klickerträning iFokus

Klickerträning

Etikettot-off-topic
Läst 856 ggr
reverse
2012-08-04 15:04
0

Sommarterrier

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, valpen blir snart 9 månader och är nu snarare en unghund, det är hormoner så det sprutar ur öronen. Men, energin och lusten att hitta på saker är det sannerligen inget fel. Sam är klickerklok och snabblärd, även nu när benen ofta rusar iväg före huvudet.

Har ni satt ihop någon video på era djur i sommar? Visa gärna upp era djur, men gör ett eget inlägg för dem! Flört

//Lina

PetraKarin
2012-08-06 09:57
0

Jätteroligt att få se lite mer filmer på Sam! Ni är så himla duktiga söta familjen :)

Jag har inte så mycket film på Ilsa men något borde jag kunna sätta ihop, har dock hittills varit lite rädd för redigering av film, jag vill verkligen lära mig att sätta ihop en enkel film. Pinsamt nog redigerar min man film professionellt :/

reverse
2012-08-06 19:37
0

Mitt kriterie när jag skulle börja göra små filmer för Youtube var att redigeringsprogrammet skulle vara okomplicerat. Inte för många flashiga funktioner och grejjer. NU, några år senare, känner jag att mitt program börjar kännas begränsat och jag är redo att testa något mer avancerat. Men detta duger gott och väl. Programmet heter VideoPad Video Editor och det finns en version som man kan använda gratis. Glad

//Lina

PetraKarin
2012-08-13 09:54
0

Okej, tack för tipset! :) 
Jag har ju provat iMovie och klippa går ju bra där i men andra funktioner känns svåra att hitta. Sambon använder främst FinalCut och kan tänka sig att lära mig lite grunder i det men jag är rädd för att det programmet skulle bli för mycket för mig, så något som nu känns begränsat för dig kanske är lagom för mig just nu då ;)

PetraKarin
2012-08-13 10:04
0

Det verkar som att det bara finns downloads för PC för det programmet så jag kanske får nöja mig med iMovie tills jag vågar ta mig i kragen och titta på FinalCut ;)